FAQ

FAQ

Frequently Asked Questions

Is een voorschrift noodzakelijk?

U heeft geen doorverwijzing nodig van uw (huis)arts. Indien nodig wordt er contact opgenomen met de behandelende arts of wordt u doorverwezen.  

Het is echter wel een meerwaarde indien u in het bezit bent van medische beeldvorming of verslagen deze mee te brengen.

Terugbetaling

Als erkend en geregistreerd osteopaat, krijgt u na iedere behandeling een getuigschrift mee. Bij afgifte aan uw mutualiteit, krijgt u een deel van de behandeling terugbetaald. De terugbetaling varieert afhankelijk van uw mutualiteit. Neem zeker ook contact op met uw hospitalisatie verzekering i.v.m. een eventuele verhoogde terugbetaling.

Afspraak maken

U kan op verschillende manieren een afspraak bij me maken. Dit kan online, via telefoon of via mail. 

Indien u online geen vrij moment vindt of u wenst dringend een afspraak. Gelieve mij telefonisch te contacteren en dan probeer ik u zo snel mogelijk een afspraak te geven. 

Tijdens de behandeling is het niet altijd mogelijk uw oproep te beantwoorden. Laat uw naam en telefoonnummer achter en ik neem zo snel mogelijk contact met u op. 

Afspraak annuleren

U kan een afspraak tot 24u voor de behandeling telefonisch annuleren. Indien u niet komt opdagen of laattijdig uw afspraak annuleert, zal de behandeling in rekening gebracht worden zonder tussenkomst van de mutualiteit. U kan uw afspraak ook tijdens het weekend tijdig annuleren door iets in te spreken op de voicemail.

Praktisch

Ik ben werkzaam in 2 praktijken: 

  • Groepspraktijk ‘KinOLymph’ te Grimbergen 

  • Groepspraktijk ‘Het Appèl’ te Mechelen 

Een behandeling duurt gemiddeld 45min. De afrekening gebeurt na iedere behandeling. Dit kan bij voorkeur via de bancontactapp of cash. 


Wegens Covid-19: 

  • gelieve een grote en een kleine handdoek mee te brengen
  • te Grimbergen wacht u in de wagen tot u teken gedaan wordt 
  • te Mechelen kan u wachten in de wachtzaal
FAQ

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x